kass da

Hejhej alla, idag hare varit en jobbig da vet nte vrf. Allt började me att vi engentligen skulle t stinsen, men de gick inte så vi åkte t kista IGEN! Jag har börjat hata de där stället nu. Jag gick t Amy, där va Meriem och Lidia vi skulle möta Sara i Rinkeby så vi gick på bussen o Sara gick på i Rinkeby. När vi gått av mtf bussen så kmr meriem på att hon glömmt sin mobil. Som tur hann jag ta nummret så jag tog bussnumret haha när den senare bussen kom så sa ja vkn tid vi åkte från tensta och vilket nummer och så. Han hjälpte oss men han va tvungen att gå så han åkte, den bussen som kom efter vi sa samma bullshit t han och han tog me oss t sollentuna hahaha lidia sara o amy chilla i kista , men ja följde me meriem, aså vi åkte hit o dit me bussen men när vi entligen kom fram så sa dm att de hittat mobilen och ska lämnas nånstans som vi ska hämta från imorn. Sen åkte ja o meriem tbx t kista t tjejerna, där va Valeria och Julia. Vi alla va tsm vi kollade runt sara och lidia köpte jeans, i bikbok träffade vi vivi o gänget :D Dom chilla dära. Men efter att vi gått runt så skulle vi käka men ja meriem, valle, julia o amy palla inte va kvar så vi tagga t tensta , men hivi sara o lidia stannade, när vi kom tbx t tensta så såg vi måna o menal dom skulle också t tjejerna i kista. Jag o meriem gick upp t amy vi chilla lite sen skulle vi hem, och ingen va hemma så vi gick t plus och käkade, ja kom hem vill bara SOVA! e tröttaren tröttaste människan juust nu, pallar inte ladda ner fking bilderna, håller på att sova, ajde ska sova hejdååååååå!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0