Idaag

Hejhej alla! e verkligen skit trött :D igår tappade meriem haiwanen bort sin mobil juu, sen den va i SL Garget skiit, så ja o sara o meriem skulle dit men sara skulle ta sin tröja från amy så vi gick upp t henne, o hon ville följa me så vi väntade i 5 sekunder haha hon va redan ombytt, så vi gick o tog bussen mot universitetet. Sååå jobbig väg dit asså! men vi gick dit vi fråga vart vi skulle av, för ingen av oss hade en aning om vart vi skulle av! haha vi skulle av i Råsta ??! wtf vi har aldrig varit där, men när vi kom fram vi tänkte vart fking e vii ? haha så vi lekte smarta vi ba här e de, vi gick in i deras fking ombyttesrum, asså dom har sina skåp o grejer dära :S asså de va sjukt seen alla går t varsit rum vi ba ej de feel! så vi gick ut o ja skrek t en man : HALÅÅÅ VART E DE DÄR RUMMET DÄR MAN VILL HA SINA BORTTAPPEDE SAKEER?  han ba: kom o följ me mig vettja! så vi gick efter han o kom t ett rum där va hennes mobil , läk dom ställde oss 100 fråger hur ser den ut? vkn färg? hur öppnar man den? vi ba okej ? men vi tog den sen skulle vi hem igen, och de va 15 min kvar tills bussen skulle komma så vi gjorde haffla mitti skiten meriem o sara kastade krossade glas bitar på oss! sen kom bussen o vi åkte t tensta igen. När vi alla skulle hem så kom sara på att hon har hennes kläder hos meriem o ja o meriem bor i samma gård, och meriems mamma va inte hemma haah . Ja chillade lite me dom men sen kom ja på att ja skulle få pengar ida för att handla, och sara ville me , o de ville meriem också, så ja tog pengar o vi rulla t sara o hon hämtade också pengar, och vi rulla mot bussen mot willys. Vi handlade lite haha kladdkaka , chips, pom frites, o massa skit sen när vi änd¨å va 10 meter från mcdonalds så gick vi och åt, haha vi hade de galet kul på väg hem! ahah Nii3e på eletriska betyder kom, och sara fatsnade på de där ordet, så hon sa de o för tillfälligt de va en elitrianaere där han ba kan ni eletrianska hahahahahaah sara ba: aa min farmor e eletria, o farfar e kurd, ;D och ja döör av garv, haha aså hon menade verkligen de, sen hon ba min mamma e mulatt, df jae brun , sen hon ba o min farnor e ju kurd, hoon glömmde om de va farmor eller farfar , asåå shahah vi dog av garv, sen han tror , och hon ba min momor e från jemen, o min morfar e från sudan, hahahaha aså när ho säger man blir inresserad, haha men efter så taggade vi hemmåt och köpte lite grejer i delikatess och ala gick hem, o ja kom hem vid 9 tiden o dushade o åt o kollade på askungens långa historia, den e skit bra! Nu chattar ja me min älskling som ja saknar skiiiiiti mkt! ajjde alla bye, / Sara



Vi går in i deras skiit

hone överlycklig hon ska få sin mobil :d

Säära kätt :D

Vi följde han :D

Amy , Sara o Meriiem :D<3

HAHAHAAHAH KOLLA MINA VA FULA!

Vi sjöng, haha kan inte säga vad

jag i bussen på väg te willys

ingen av oss kan sitta i en buss stilla i minst 5 min!

KNAS!

springer hit o dit!

HAHAHA, HON SKA BETALA, SEN KASSÖRSKAN BA HALÅ? SARA: VÄNTA VI TAR KORT, KOLLA HENNES MIN! AHAHAH

Kätter ;D

sen de blir donken;D o vi käka som gamar, va skit hungriga!

obredd <3

mashalla 215 filmer t källaren!

Kommentarer
Postat av: V

shiiet vilken daag :D

2009-07-29 @ 00:47:36
Postat av: sara

Jupp tunga dar har vi :D

2009-07-30 @ 23:37:52
URL: http://katteernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0