Eretrianska festen -.-

Sho alla <3 Efter att ja var hemma så träffade jag Meriem och Lumis sen mötte vi Alicia för Lumis och Alicia skulle hem ;) Men de tagga och ja o Meriem gick t Amy. Vi chilla där tjejen har klippt sin lugg skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit gullig och tkr de jätte fult! Haha hon skulle inte ut ba för de -.- Men vi tvinga henne. När vi va hos henne så ville hon låna min jacka, och Meriem skulle hämta en tjock tröja t Rebecka. Jag och Meriem bor i samma gård så vi gick hem en snabbis hämta allt sen tagga mot Amy IGEN! haha fett synd, men när vi gick t henne så var Lidia där och vi skulle t plus för att Amy skulle käka. När hon käka färdigt så mötte vi Rebecka i centrum. Mötte upp henne och tagga mot nydal för att Alexia Bebiis skulle leka lite, Älskar den dära TJOCKIISEN! Hehe, ni vill inte veta, efter att vi varit i Nydal så gick vi t amy IGEEN! haha vi fixa oss o så , för innan var vi ute och det regnade :D HÄHÄ. aa vi va hos henne sen skulle vi t Eretrianska festivalen, hahahaha lidia hon har sagt de skiit kul, alla ska komma in lätt, säg ba min pappas namn o skit, haha ingen kom in, eller jo ja frågade en kvinna, hon tog in mig, för jae V.I.P :P nej skoja men hon gjorde de, och lidias mamma skulle ta in "alla" men tog bara in henne och Meriem. Asså Amy, Rebecka, Hivi och Vanessa var ute, och de va dött i festen så ja tagga ut men Meriem och Lidia stannade, vi gick mot min gård, haha chiiliigaste, vi hade de skit kul :D Sen skulle vi ner IGEN, sen vakten ja ba broor ja va inne, han ba aaa, sen ja gick in för att ropa Lidia och Meriem, Aså ja drev me vakten galet, ja ba: BROOR VIISST DUE FRÅN RINKEBY? han ba: japp haha vrf? jag: snälla släpp in dom! Vakten:neej asså ja kan inte ta de ansvaret jag: EJJ MINS DU NTE NÄRU VA FÖRORTSUNGE OCH VILLE IN I FESTER, SEN VAKTER SA NEJ T DIIG, SNÄLLA BROR LÅT MIG GÅ IIN! vakten: hahahahah jaa de mins ja , men gå in da, Jag: taaaaaaaaaaaaaack! hahahah men Amy stanna, och resten taggade hem, Rebeckas mamma hade inte kommit än så hon ville vara ute och ingen pallade så hon kom hem t mig, vi chillade lite sen kom hennes mamma för att hämta henne, Ajdee alla katter ses , ska ha ett till inlägg om " dagen outfite" haha palla men vi ska börja me de :D / SARA



                        
Meriem och lumin i PLUS

walla de bästa som finns! älskar poom friit <3

knasbollar <3

koooolla hennes lugg, skiit gullig!

plattång, mascara, bullshiit!

HAHAHAH VA FULA I AMYS HISS

hahaha de dansar i festen

hahah meriem och lidia

Kommentarer
Postat av: Anonym

amyy skiit gulli <3

2009-07-30 @ 23:32:12
URL: http://rukkidukki.blogg.se/
Postat av: Sara

Viist, katternas pappa re <3a

2009-07-30 @ 23:44:37
URL: http://katteernas.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hallå sara , vet du , jag har haft för mig att du bodde i Åkersberga ? Och att du hade en syster som hette meyson? ärligt , det är sant eller hur ? Jag gick i bergaskolan nu ska jag börja i gymnasium . och massa av mina GAMLA kompisar vet vilka ni är :D

2009-07-31 @ 09:39:32
Postat av: Sara

Haha jag heter också sara, och min kompis heter också sara som bodde i åkersberga ;D haha ja hennes syster heter mejson haha tror hon gick i den skolan, ska säga t henne från daniella :D

2009-07-31 @ 13:18:39
URL: http://katteernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0