Bara moppe <3

Heej alla!!!
Jag kom typ nyss hem jag har bara kört moppe idag.
Men jag har oxå åkt till kista men tjejerna vi typ ått i donken sen
gick vi runt i kista typ i 2 timmar Sara.a köpte skor o Amy köpte Tröja.
Sen åkte vi tillbaka till Tensta o då träffade vi Sara min älskling.
Vi körde moppe sen gick vi runt o så.
Efter satta vi i min o Sara gård.
Det började bli tråkgit så jag gick hem o Amy va hos mig men för en stund sen gick hon hem.
Jag ville att hon skulle sova hos mig idag men det gick inte.
Men hon får då sova på trorsdag då min bror är inte hemma han är i skara jippi hahah.
aja Jag har bilder jag lägger upp sen Sara åsna har usb haha<33
Ajde skriver sen
Heejdoo
// Meriem ali den tunga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0