BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄC

Hejj, asså säger bara aldrig mer! vi gick t eretrianska festen idag me, aså vi stannade där i 2 och en halv timme och ingen kom in, elr jo meriem o amy efter skit lång tid. Jag gick ut sen vi chillade i dagiset vid delikatess för Alexia bebis ville leka så vi chilla där. Sedan så skulle amy hem för hon ska kolla sin serie varje dag :D så vi följde henne och undertiden så var meriem me henne. Hivi och vanessa kom hem t mig, vi va här i 30 minuter sen så taggade vi ner mot skiten! aså vi va där sen vi mötte Aydarus och hans kompis, stackars lillen han försökte komma in men han kunde inte, så jag Vanessa, Hivi och han försökte ta in oss på ett sett ? HAHAHAHAHA kolla! ayadrus ba om du lyckas gå in genom stängslen där de står larm så kommer ja också. Och vi gick bakom hela skiten där finns de tält o så, jani ingen kan se oss! Haha ja ska leka smart ja klättrar upp och kommer ner på andra sidan, ahah ja va överlycklig ja hade kommit in! Ja ser en eretianare jagar mig hahhahahahaha ja KISSA PÅ MIG! ja lekte tjuv o polis me han re! sen han ropa: Hon den tjej me lila tröja försökte kma in! haha ja rushade mot staketet och kom t de andra, asså shet vi dog av garv, men ja lånade aydis tröja så dom inte märkte att de va ja! Sen vi går upp mot ingången. Och aydi frågade en gammal kvinna han ba : ni3e hal lallalalal sen hon ba siiiii. haha hon tog in han , jani hon kan ta ansvar för honom. Och jag frågade en annan kvinna om hon kunde ta in mig. Hahahah de tog in oss! Sen vi chillade lite , idjoter vi ska leka ball , vi ba heeejjj ahah vie inne! sen ja ser amy o meriem ja springer mot dom, sen 2 horvakter ser mig när ja ser dom ja vänder mig om. Sen den där vakten haaatttaar han asså han ba kom vem släppte in dig, ja ska alltid leka, ja ba :KOOOM JA SKAA VISA DIG VEM SOM SLÄPPTE IN MIG! sen han fick kuuk i sig när han hörde att ja kom in me en vuxen, sen han ba vare hon ja ba : hon går runt fan vet ja?! sen han ba gåå ut du får inte, sen vi va där skit länge och ingen kom in, sssen kl 10 kkom meriem o amy in, efter de tagga, jani dom gjorde inget! aldrigaldrigaldrig meeeer! aså skit jobbiga! men en vakt försökte ta in mig, han va turk skit snäll! men de som ja mest irriterade va en fking svenne och han som tog ut mig, efter ena ba: VA E DU? TURK, SYRIAN, KURD??? ja ba syrian. sen han började snacka syrianska me mig, han ba ringer dina föreldrar, du ska hem nu! eller ska ja ringa? ja gick han på NERVERNA! knull han bre! fking idjot! tog  nte många bilder men lite åminstånde :D // SARA



Amy min katt :D

Kätteer :D

HAHAHAAH, Redir, Hamza, Angelo och Laith!

Biig Love To You!

Delikatess dagiset:D

Naaw hivi gölleplött :D

Vid Eggebygård, hahah vi kom inte in! :(

Vi festar för oss själva:D

Kommentarer
Postat av: Vanessa

hahahaha walla sara du va tuuung näär du klättra in hahahaha :D

2009-08-01 @ 00:05:18
Postat av: Sara

HAHAHA JA KIISSA PÅ MIG NÄR JA SÅG HAN JAGA MIG,

2009-08-01 @ 00:18:16
URL: http://katteernas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

HAHAHA men du lura honom haha smaaart du va :D

2009-08-01 @ 13:18:09
Postat av: Lina

Jag älskar er blogg läser varje dag

Men jag kommentera inte ska börja.

Jag känner Meriem jätte bra.

Vi är typ kompisar<3

2009-08-01 @ 13:34:25
Postat av: lulu

söt blogg :) / lumis <3

2009-08-01 @ 15:34:47
URL: http://luminbaguion.blogg.se/
Postat av: Sara

Lina : Taack, aa göre :D

lulu : ahhahha tack <3

2009-08-01 @ 20:04:15
URL: http://katteernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0