välkommen tbx mii corazoon

Hejjj foolk, efter att ja skrev senaste gången så skulle ja jhu på möte bullshit. Vi gick ditåt, aså han presenterade sig själv bara, skit onödiigt! menmen efter de så åkte ja o farsan t vinsta han skulle fixa en grej, sen kom vi hem ;) Jag va såå TRÖTTT! så ja somna på min plats, haha . Vaknade me 100 missade samtal, så ja gick köpte comviq och pomes friete ;) nu har ja chillat, kollat på mina älskade serier ;) haha o Zeeineeb e tbx älskar dig älsklign, har saknat diig som en död fisk! men ska ladda ner lite låtar o såå ;) Foolk smsa hur mkke ni vil o när nii vill! haha / Sara, meriem ska få kuk i sig när ja ser henne haha §


JUUSSTEE imorn har vi match i spånga ip, typ klockan 6, såå kom o kollla på när vi tabbar oss, vi har inte kört fotboll på hela lovet typp! haha men de i stora planen, måna kmr kma som ja tror, ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp ja kmr ;)

2009-08-20 @ 16:38:51
Postat av: Anonym

jag me, men ni suugeer kuuk

2009-08-21 @ 20:26:53
Postat av: Sara

din mamma suger kuk

2009-08-22 @ 13:19:50
URL: http://katteernas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

visst din åsna

2009-08-22 @ 20:24:50
URL: http://vanessagebrail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0