till mina elsklingar

heeeeeeeeeej mina sota underbara elsklingar, jag visste nt vart ja skulle sega till er, so ja tenkte gora inbrott i eran blogg, forlot hiihi men moste fo ut lite saker, kan borja me att sega att jag SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR er skit mycket, gor inte att leva utan er och andra tjejerna soklart! jag forstog de ner ja kom hit t iran, de kul her e glad o allt, men fortfarande e min andra halva hos er, utan er e jag ingenting jag lovar! vill ba komma tillbaka till er alla kan inte forklara e skit dolig po sont men forsoker mitt besta, jag elskar er skit mycket de e so toomt utan er jag sitter och reknar dagar, men de borjar nerma sig jag kommer om 16 dagar, jag for holla ut tills dess, och ner jag kommer tillbaka kommer jag inte lemna er mer, ni e mitt allt, ELSKAR ER //
fron eran kherioti, bitch, zeilo, zei, osna, tont, allt hihi xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0