skolan har börjat igen -.-

Shulululu foolk! idag vaknade jag kl 8, bytte om käka frukost o allt, sen skulle ja t skolan. Jag åker sen Sara ringer o säger att ja ska träffa Meriem, asså haha katasroof! Sen vi började skolan, de pratade o allt, efter de hade vi orientering i skolan, hah de va faktiskt ganska kul. Asså typ, va heter spånga gymnasiums hemsida, elr vilket rum är din mentor i , aså ja fixa mycket svar, och fuskade "lite" . Efter åt vi maat, de va kyckling me nuggets o vitlöksåås, o ris va e godare ään de ? Hahah nue jag hemma, ska ha samtal me min mentor, John, hane faktiskt skit snäll, och har jobbat i skolan i 37 år ;) ajja alla nu ska jag gå och äta smulpaj från igåår! / Saaraa ;)


Lista ut vem de ee ;)

Älskar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0