Om igår

Gomorron, ja vaknar kl fking 7 varje dag för de renoverar vårt hus! Skit irriterande asså. Men igår va ju vi i ung08. Vi mötte valle o julia i plattan, sen börjde vi gå mot kungsängen. Vi fick t tältet först, haha de va skit mkt dans! men kl blev typ halv 4 så vi taggade mot donken som ligger skit  nära dära. De va inte så fullt, så vi käkade som gaamaar, vi va skit hungriga! Haha de roliga i donken va, amy står i kö typ 20 minuter, sen hon e längst framma, 6 pers går t henne , och vi stog bakom amy aså, haha o de va typ 30 pers bakom oss! sen ingen vågar s'äga nåt. Hhaah o de va fjortiskillar där, en kille ba: JAG STÅR BAKOM BB! jag ba: JAG STÅR BAKOM MERIEM ALI! haha aså vi trängde ju oss, sen han ba eru kaxi, ja ba aa din snorunge, haha sen ja gick. A men efter att vi käka så gick vi t tältet igen, shet människor där inne spåra ut totalt, aså vissa. De va skiiiit varmt där inne, sen några snorungar la en bomb grej aså de luktade ....... bajjs, blandat me ja vne va! skit äckligt. Vi gick också t senen och de va några tjejer som uppträfdde, dom va skit duktiga ;) aså ja pallade inte va där längst fram, blev potatismos jaw, så jag, hivi, amy o vanessa gick t donken käka, sen tagga alla hem, idag blire nog ung 08 igen, kmr nog inte palla blogga, för jae skit trött när ja kmr hem, ajde vi ses / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0