om igår ;)

Hejsan Svejsan! Efter att ja skrev igår kom Zeineb bebo t mig ;) Vi gick hit o dit, svär vi gick runt hela tensta! Sen chillade vi i min gård, efter de kom sara. Lidia, Meriem o Amy va i Vby, dom hade köpt grejer o så , Dom skulle te meriem så dom dåg oss i våran gård ;) De chilla , vi snackadde o så, sen kom Yara, Meriem o Faisa, hahah faisa due så rolig. Jag tagga hem vid 8 för ja skulle ju på en fest. De hände lite grejer när ja gick ;) På festen vare faktiskt skit roligt, de va många ungdommar dära, vi snackade om gammla tider hahaha när vi körde dissar tävling! HAHAHAHHA kan inte säga va ja dissade dom me! Men när ja kom hem vare sent, Zeineb ringde o berätta en skit bra sak, sen sov jag ;) / Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0