Nämen hejsan<3

Heej alla!!

Idag har jag bara gått runt med Min sötis Sahed o Sara.
Vi chillade i R-by sen taggade vi till
Tensta gick lite runt sen gick vi o lämna Sahed.
Efter vi lämnade henne gick jag o Sara till Puls
vi ått kebab.
Efter en syund gick jag hem pallar inte va ute hahah.
Men imorn ska jag till Rebecka vi ska ha tjej midda
hos henne så vi måste handla o sen fixa mat o allt det kommer
bli kul ;)<3
men men... här får ni se lite bilder <3!


Jag blir faster till henne ;)


Jag o Hon i t-barnan


Sara Sahed o Jag <3


Älskar Henne<3


Sara o Sahed<3


Liknar vi varandra ?<3


Sötis så mkt jag slår henne haha<3


Gatubarn hahah<3


Bus unge <3

så det var allt ni fick se!!
//Meriem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman ni liknar varndra hahha

va söta ni är.

<3

Älskar dig Meriem<3

2009-08-09 @ 23:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0