Länge sen haha<3

Hej alla!!
Det var länge sen jag bloggade
jag har inte bloggad för att jag inte har vart hemma
så mkt aja jag ska inte brätta allt men ni
fick iallfall reda på att jag har inte vart hemma.
Men nu ska jag ska ladda ner bilder från igår och förigår.
<3


Förigår


Jag o Sara i t-barnan vi skulle åka till huvusta<3


Vi får marsard hihi<3


Snabb bild på bella när vi väntade på bilen <3


Vanessa hon skulle kolla om bilen va här sen hon satt sig mitt på gatan <3


Bella o Jag i bilen vi hade lite tråkgit ;)<3


Ramla o Bella i somaliska festen haha<3


Ramla så kattig hon var walla!<3


Sara<3


Aydarus har tråkgit han sitter mitt av alla tjejer haha!<3


Winta o Jag <3

Igår


Amy solar hahah <3


Sara hon fixar sitt "fina" hår hahah<3


Jag Sara o Rebacka i Vio <3


Jag Sara o Rebacka igen <3


Jag o Sara <3


Kattarna <3


Sara fett söt ;)<3


Jag hahah<3


Sara kort haha som hon sammlade på haha<3


Jag <3

Så det var allt tror jag!
Heejdå
//Meriem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0