Låång dag!

Hejsan alla! Idag började ja me att träffa Meriem, Eleni och Sara vid min gård. Vi skulle tsm t skolan, för vi började typ samma tid lr nåt. Sen gick vi oh mötte Lidia i busshållsplatsen, efter henne kom Zeineb och Hivi. Vi åkte, sen alla splittrades i Spånga, jag fortsatte, Eleni och Hivi skulle mot sin skola. Zeineb, Meriem, Lidia och Sara åkte t RWS. Sen hade vi fittutelekar, skit jobbigt och promenera men de va faktiskt helt okej, vi lekte o så ;) Sen gick vi tbx t skolan, käkade sen taggade alla, men lili och Sabina kom t mig, vi chillade lite här, snackade, sen  gick vi t centrum och pantade burkar och käkade i plus ;) De tagga hem, senare på vägen hem träffade jag på Naz och Måna. Måna bebis hade tråkigt, så hon kom t mig, vi va hära, snackade om allt o så , tjejen kan prata allt me henne § Hahah men iaf, ja vilade lite, sov. När jag vaknade så hade Zei terrat min fina mobil, ja skulle ut. Jag gick t Spånga Ip för att träffa dem, träffa de. Vi chillade där, kollade på småttingarnas match, SVÄR DE ÄR DUKTIGAREN OSS!
Efter så promenarde vi upp mot min gård, vi snackade hit o dit ;) Sen kom jag upp, vi alla tagga hem, nue jag hemma här bakom skärmen och har tråkigt, och snart ska jag ääta ;) Hare bra allesammans :P / Saaraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0