Joobbiigt!

Godmorgon folk! Idag vaknade jag redan vid 7-tiden. För dom ska renovera skiten! Asså vårt hus ser ut som ett helvette! Men vi får klara oss me de! Idag skulle de inte bli nån tjejmiddag. Tjejerna ska till rålis, jag kanske hinner följa dom, men kan inte. Dagens planer e att ja och farsan ska till barkaby och köpa ett nytt rum t mig. Asså skrivbord, matta, säng m.m Så vi åker om nån timme. När jag är tillbacka ska jag o mamma t rinkeby, ska ta låtar från min kusin, han har typ alla låtaar? Men de allt för idag. Ajjde alla nu ska jag gå o fixa mig, vi ses senare , kmr blogga sen // Sara ;)



En riktigt gammal bild! Haha våra minnen de dödaar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0