iDaG

Shuue alla! idag hare varit en helt okej dag. Började me att ja och Natali promenerade t byn, sen gick vi t mina kusiner som bor dära :) Svär halva min släkt bor i Rinkeby! Men iaf vi chilla lite där, sen tagga vi t Rissne donken. Åt som gaamaar! haha efter tog alla en milkshake. Efter att vi varit i maggan som sara säger , så gick promenerade vi t min moster som också bor i rinkeby. Vi va hos henne lite, eller ganska mkt, så promenarde ja me merna t Tensta, skulle hem. När ja kom hem så kollade ja på min halva serie, resten hade ja kollat hos min moster. Exakt när den va klar så sa mamma att ja skulle gå t delikatess för att köpa citron, vet nte va hon skulle göra ? Träffade Sara, Meriem och bella på vägen. Hahha dom skulle t somalisk bröllop ;) de va nog allt för idag! // Sara

( har tyvär ingen lur, kan nte ladda den? Men ja lägger ut gammla bilder, så de inte blir tråkigt för er läsare ;) )


Saknar er grovt mkt, kom tbx Zei o Kub <3;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0