haluu

Shue shue! Idag skulle ja som sagt t rinkeby. Jag o min kusin promenerade från tensta dit. Sedan skulle vi ta min kusins alla låtar, fast dom var i bilen. Och vi följde hnm t bilen, och vi bestämmde oss för att åka hem t mig. Hahaha när vie i tensta ja kom på att mobilen e glömd i rinkeby, så aa vi åkte tbx för o hämta den, min usb kabel var också där "/ Hhaha sen vi åker hem t mig då kom jag på att ja har hemmanycklarna hos min kusin, som bor i tensta för att innan när vi skulle t rinkbey hade ja varit hos henne en liten stund, då glömmde ja dom. Men de bra d´för hon bor i glömminge o ja i krällinge, men va ska man göra min kusin hane slö, så vi åkte me bil! Hhaha vi kom hem t mig. Men usbkabeln som vi la i bilen e kvar så vi gick o hämtade den! haha vi va 6 pers hemmos mig o mina föredlrar va inte hemma så vi gjorde haffla hära! Jaja men dom tagga för inte så länge sen. Och nu kollar jag på min serie och äter pomfrit, ajjde sees senare / Saaraa §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0