Frida Tsagalidis blogggästar i min och meriems blogg.. :)

Hej allihopa det är frida, jag ville blogggästa idag för att se hur det är att blogga :)
Hahah.. tänkte oxå börja med en blogg men jag tror inte att jag e tillräckligt bra för det..
Och nu ska jag berätta vad jag har gjort idag.
Jag sov över hos mina kusiner, sen vaknade jag typ vid 11 tiden genom att mina
kussiner skrek om vem som skulle spela Xbox, sen gick jag och mina kussiner (Lazaros och Savvas) hem till mig
i tensta vi va ine i datan typ i 1 timme, sen pallade de inte mer så de gick hem till sig i Rikngeby.. höhö tråkigt
Efter det kollade jag på Animal Planet och pratade i telefonen med Sara, Sara sa till mig att jag skulle gå till henne för
att baka, men jag sa att vi ksulle gå ut.. men det blev inte så :(
Vi bakade smulpaj, och fråga mig inte om den lyckades eller inte, för den gjorde inte det..
Hahah ! det roligaste va när jag och sara var på väg att köpa ströbröd , på vägen dit tappade hon 100 kr...
Jag dog av garv och hon tänker på 100 kr som hon skulle tanka mobilen med.. !
Sen gick vi hem till henne för att leta efter den men vi hittade den inte.. !
Efter det blev den handikapade smulpajen färdig !
Och nu sitter vi här och gamar i oss med mat och sallader..
 
Hejdå allihopa, pussar och kramar från mig !


´
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA CP

Hahahah !, frida skär äpplena och ´t hälften. .

Hahah, snacka om big huvud !

sara till höger o frida till vänster katter som vill ha skatter !
 


                                       Var jag tillräckligt bra för att skaffa en blogg.. eller ska jag lägga ner tanken..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0