dålig uppdatering "/

Shueshue de va skit länge sen, om ja aldrig skriver så ska inte den andra tönten inte heller skriva! haha, men igår va de the voice o tjejerna va där, ja kunde inte gå för min bror skulle ha 18-års fest :) Som sagt de va grymt roligt! haha maten va bäääst!, o vi dansade skit mke, och presenterna va bara pengar o ja tog hand om dom asså! ahah men bilder kommer upp :) hare bra, o efter som vi inte uppdaterar så mkt, tkr ni vi ska behålla bloggen? ska vi börja me frågestunder? skriv de ni tkr, o vi försöker göra så :) / Sarra




Jag köpte ju 3 klänningar i fredags, den lila va från salt 499:-
Den rosa från Bianco 349:-
Den blåa från manhattan 399:-


Lokalen såg ut såhär, innan alla djur kom :) haha

MAATEEEN :( VA SKIT GOD!

fabi, sandra jag o merna ;)

Hahahha barnen knullade min framtid !

min syriannääsa o Petra fabis lillesyrra, SKIIIIT SÖÖT!

INGA ORD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0