dagen :)

Idag vaknade jag vid 2 tiden, oc min kusin ringde mig o vi bestämmde oss att åka t rissne donken . Saken va den att ingen hade busskort, vi palla inte gå så vi fick cykla haha vi såg ut som idjooter asså! Meen vi käka chilla där, kassörsökan där va skit snäll vi snackade hennes språk ba för de båda fick gratis milkshake :) skit snäll . Sen vi skulle mot hjulsta där mina andra kusiner jogga o skit, sen efter vi chilla där, haha sen från hjulsta ringde min mamma mig o sa att hon va hos  min moster så ja fick cykla tbka t rinkeby me min kusin, hähä så vi cyklade hit o dit, sen ja åkte tbx t tensta, och min kusins cykel hade inga bromser o de hade min, o hon kan inte cykla om de nte finns brom, så hon tog min o ja tog hennes :P aaså aldriiiiig mera, skit jobbiigt sen ja va nära på att krocka 100000 grr! hahah men när ja va i tensta såg jag yara o naz, resten av tjejerna också men dom har varit i egypten, o blivit ganska bruna :) imorns planer e nog fittja :D vi ska t fittjas utombads skit kmr åka dit vid 12 tiden och kmr hem sent, kmr typ blogga nåt men aja ska sluta skriva, ajde herrå // SARA


de den här sommare, innan ja åkte, o zeineb :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0