Chill dag<3

Heeej alla!
Är med bella nu vi chillar men vi vet inte vad vi ska göra efter.
Iallafall jag har varit i nälsta badet med Sara.a o Hivi
vi hade det ganska roligt sen när vi kom hem så gick vi
ut direkt vi träffade Bella Naz Yara o Min ****
vi chillade erikslundparken o sen var jag med min ****
hihi aja men sen gick vi till min gård vi snackade lite om
vad vi ska göra imorn o vi kom på att vi ska bada
aja skriver mer sen.
Här får ni se bilder om dagen<33

Jag o min Älskling ;)<3

Yara Naz Bella

Sara katten<3

hahah <3

Jag <33

"Min bebis o Jag "

Jag drömmer hahah

Sara så söt ;)

Bella Jag o Älskling <3

Visst Söta ?<3
Ajade det var allt
Heejdå
/Meriem

Kommentarer
Postat av: Sara.b<333

Haha ajjts meriem har en kille ;)

2009-08-05 @ 23:48:10
Postat av: Meriiem<3

hahah aa <33

2009-08-06 @ 00:29:56
Postat av: Anonym

vem e killen?

2009-10-13 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0