"baka hos Amy"

Hahah ja skrattar för rubriken ;) Men heej alla! ja kom hem nyss, ja va tvungen för mina kusiner ska hit. Idag skulle jag hämta mina kläder från amy, och meriem va på väg dit, och rebecka va där. Vi gick t Sara, alla skulle typ hämta deeras kläder från henne. Sen tagga alla hem, Rebecka kom t mig. Vi chillade hära, sen ringde amy o sa att vi skulle t henne o baka sen kolla på  film, och vi skulle möta Meriem här i gården, vi två bor i samma gård. När vi gick t Amy så ringde sara mig o sa att hon ville låna ett par byxor från mig, och ja skulle ha hennes. Så Rebecka följde mig, vi gick t mig hämtade mina saker, gick t sara och lämnade allt dära. Efter de så gick vi t amy igen och hon o meriem hade förberätt en"överaskning" t mig o rebecka, så dom dära idjoterna låste in oss i rummet, för dom vet vilka fjur vie ;) Hahah men ja såg iallafall va dom hade förberätt. Haha skit fint dukat bord med ljus o grejer, vi bobade me kort ;) som senare kommer in! Sen åt vi, snackade, och vi bakade "kokosbollar" men innan de blev kokosbollar så käkade vi degen från ingenstans, sen ja ska tagga ja ba tjejer de bråk, fking huliganer de SPRAANG ut genom amys dörr för o kolla, o de va somalier som bråkade haha ;) Sen jag ska t hissen för o gå hem ja lekte ja fick samtal, ja ba amy vi lurar dom att Sara och Frida bråkar i centrum, hahahahahahahahahaahhah vi ba dom bråkar, BOOM DE RUSHADE T AMYS HALL TOG PÅ SIG SEN DE SKULLE SPRIINGA UT HAHAHAHAH!  sen vi ba de va inget, och juste 10 minuter innan ja skulle tagga kom lidia, och ingen va hemma, vi sprang runt, ropade i balkongen, haha säger bara KNAS! menmen nu ska jag ner o öppna portdörren t mina kusiner ;) ajjde herrå, bilder kme senare när gatubarnet kmr hem! / adios chikos!

( Jag har ingen comiq så smsa nte, och Zeineb kommer om 2 dar, JIIPIIE! ) ;)

Kommentarer
Postat av: frida

Skulle aldrig bråka med sara (H)

2009-08-18 @ 13:45:56
Postat av: Sara

hahah, nej aså menar ni bråkade me några, haha

2009-08-19 @ 12:22:06
URL: http://katteernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0