Bad, Bad o BAD :)

shue alla idag vare huvsta igen :) bror de skit skönt dära walla! Men , jag, Meriem, Sara, Amy, Rebcka, Naz och Yara va dära. Först tog jag o sara ett dopp haha, sen vi gick t tjejerna och dom spelade kort . Vi solade o så lite, alllla va skit hungriga, så sara, meriem o rebecka tagga t centrum o köpte lite grejjer :) meen jag tappade bort mina pengar haha. Vi spelade tecken, HAHAHAH ja e bääst på de ja svär! Efter de så badade alla vi, walla skit skönt vatten, och de va skit varmt! Vi simmade t några båtar där, aså walla de va fett chilligt där inne, människor de har hinkat där inne fullt me tomma öl burkar! sen igår tjejerna va också i huvusta o dom va i saamma ställe då hade dom ggått upp i båten och ätit godis, choklad o allt du kan önska dig! Hhahaha men de va skit kallt senare på dan. Vi tagga därifrån typ vid 8 halv 9 tiden. Och kom t tensta ja gick hem, palla inte va ute. Dushade tog de lungt, kolla på mina serier och käka mat. Nu sitter ja här o bloggar. Flera bilder kmr senare! ajde herå / SARA




Meriem du ska ladda ner bilderna, fast du inte orkar! :)

Loooooooove ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0