1 Augusti :D

Heejj alla ! idag vaknade jag vid 2 tiden. Jag skulle me mina föreldrar t stan ?! Brukar inte gå ut me dem t stan så ofta, men vet ej va som fick min pappa att gå ditåt :D Klockan 3 började vi gå ut. Hahaha vi satt i tåget på väg mot stan, sen de kmr alltid fattiga människor o tigger om 1 krona, haha sen de kom t oss sen min pappa  började leta i fickorna han hittade inte kronor, så han frågade hnm för att skoja " tar du emot kort " HAHAHHA asså alla som satt runt omkring vi dog av garv! hahah men sen man måste ju gå av i fridhemslpan för att byta. Så vi böt inte vi bestämmde oss för att gå runt i fridhemsplan. Abow län har inte vart i sånt fint ställe i svergie. Vi gick runt sen vi käka. Promenerade lite sen åt vi glass o fikade. Vi promenerade därifråån t stan. I stan gick vi lite runt sen pallade inte mer , så vi åkte t Tensta :D Min mamma skulle handla så hon handlade i Centrum o ja va " trött" och pallade inte va i centrum me henne, så ja gick hem. elr nej ja va ute me sara , vi snackade lite va i min gård sen båda tagga hem. Ej vart e alla? ingen e ute nuförtiden ? helt dött i sveriges största ghetto ställe ??! ajja nu ska ja tagga vill sova haha e skit trött! /// SARA



(JUUSTE, HAR INGEN MOBIL FÖR DE GÅR NTE O LADDA DEN, SÅ DE KMR KANSKE NÅN BILD PER DAG ?)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni har tunga dagar ju<3

Meriem du vet att jag har saknat dig mest

:(<3

2009-08-02 @ 00:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0